Donaties:

De Stichting Meijaard-Rijsdijk heeft in 2022 een bedrag van € 3.000,00 gedoneerd aan Het Zeekadetkorps Veere. Deze maritieme jeugdvereniging heeft tot doel: de jeugd de weg naar de zee te wijzen. Het Zeekadetkorps Veere is één van de jongste korpsen van de 24 korpsen die zijn aangesloten bij het Zeekadetkorps Nederland. Het geld zal besteed worden aan reddingsvesten, ‘man over boord boten’ en brandstof.

De Stichting Meijaard-Rijsdijk heeft in 2022 een bedrag van € 2.000,00 gedoneerd aan Stichting Oorlogsjaren in Vlissingen. Deze stichting wil zich de komende jaren inspannen om de oorlogsgeschiedenis van Vlissingen, als een van de meest getroffen steden van Nederland, duidelijk neer te zetten. het geld zal besteed worden aan het Poppy’s project.

De Stichting Meijaard-Rijsdijk heeft vanaf 2019 in totaal € 1.209,50 gedoneerd aan de Stichting World Peace Flame.